Τρόποι για να αυξήσετε την ενεργειακή σας συχνότητα

Ενεργειακή συχνότητα

Εκπέμπουμε συνεχώς ενέργεια, όσο αναπνέουμε την πνοή της ζωής, αυτή ακτινοβολεί από εμάς, μέσα μας και γύρω μας.
Τα ανθρώπινα όντα είναι πολύπλοκα.
Είμαστε πνευματικά, συναισθηματικά καθώς και φυσικά όντα.
Είμαστε όντα σε ένα ενεργητικό σύμπαν με πολυάσχολο μαγνητικό πεδίο, που αλλάζει συνεχώς.
Η ενέργειά μας, συνυφαίνεται με το σύμπαν ως σύνολο.
Είμαστε και δέκτες και πομποί ενέργειας.
Είναι πολύ σημαντικό να διατηρείτε αυτή την ενέργεια να ρέει θετικά.

Η ζωή με υψηλή δόνηση ενέργειας είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ανθρωπότητα.
Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει συνεχής ανάγκη να εξασκηθείτε στην αύξηση της συχνότητάς σας.
Όταν ανεβάζετε τη συχνότητά σας, παρατηρήστε το φαινόμενο ντόμινο που έχει σε όλα αυτά με τα οποία έρχεστε σε επαφή.

Συχνότητες χαμηλής ενέργειας

Οι χαμηλές ενεργειακές συχνότητες είναι αυτές που προσπαθούμε να εξαλείψουμε:

Κατάθλιψη.
Θυμός/μίσος.
Απληστία.
Ανασφάλεια.
Ζήλια.
Άνθρωποι, μέρη ή πράγματα που σας κάνουν να νιώθετε κουρασμένοι.

Πώς να καταλάβετε πότε μεταβάλλεται η ενέργειά σας

Όταν αλλάζει η ενεργειακή σας συχνότητα, θα παρατηρήσετε συναισθηματικές αλλαγές.
Μπορεί να είναι θετικές ή αρνητικές, αλλά ο στόχος εδώ είναι να ανυψώσετε την ενέργειά σας σε αυτήν, των υψηλότερων συχνοτήτων δόνησης.

Υψηλή ενέργεια δόνησης εκπέμπεται:

Αγάπη.

Συμπόνια.

Αλήθεια.

Γενναιοδωρία.

Εξυπηρέτηση/βοήθεια άλλων.

Υπομονή.

Καλοσύνη.

Χαρά.

Αλλάξτε τη συχνότητά σας

Τι είδους ζωή θέλετε;
Είναι η τρέχουσα ζωή σας ευθυγραμμισμένη με την ενεργειακή σας συχνότητα;
Όλα ξεκινούν από το μυαλό.
Ένα άρρωστο μυαλό θα γεννήσει ένα άρρωστο σώμα.
Όπου πηγαίνει ο νους, το σώμα θα ακολουθήσει και τελικά ο νους και το σώμα υποτάσσονται στο πνεύμα.
Είναι αποδεδειγμένο ότι η θετική σκέψη από μόνη της βελτιώνει τις συνθήκες υγείας.
Αλλά μπορείτε να ανεβάσετε την ενέργειά σας σε επίπεδα πέρα ​​από αυτό που έχετε στο μυαλό σας.

Εάν δεν είστε ευθυγραμμισμένοι, κανένα πρόβλημα.
Μπορείτε να μετατοπίσετε τις ενεργειακές δονήσεις για αρκετό καιρό, ώστε να δημιουργήσετε μια διαρκή αποσύνδεση με το παρόν περιβάλλον σας.
Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό, είναι να εμπλακείτε σε κάτι που κατά τα άλλα δεν νιώθετε άνετα να κάνετε. Ακόμη και να αλλάξετε λίγο το περιβάλλον σας, θα έχει αποτελέσματα.
Πάρτε τον εαυτό σας για δείπνο ή για μια ταινία, μόνος.
Γίνετε μέλος μιας ομάδας ή άλλου ενδιαφέροντος που σκεφτήκατε να κάνετε, αλλά προηγουμένως δεν είχατε την αυτοπεποίθηση να κάνετε.
Δοκίμασε κάτι καινούργιο. Αλλάξτε λίγο τα πράγματα.
Ένα μεγάλο κίνητρο για αλλαγή είναι ο φόβος.
Ο φόβος σας σπρώχνει πέρα ​​από τη ζώνη άνεσής σας και σε νέες περιοχές.

Θα ξέρετε πότε έχει αλλάξει η συχνότητά σας γιατί θα αρχίσετε να εκπέμπετε μια νέα συχνότητα.
Το όμορφο με αυτό είναι ότι αυτή την αλλαγή θα την νιώσετε και μετά θα δείτε αποτελέσματα.
Θα το νιώσεις και θα το μάθεις.
Μπορεί αρχικά να αισθάνεστε άβολα ή περίεργα, αλλά στη συνέχεια γίνεται θετικό και συναρπαστικό.
Θα το προσέξουν και άλλοι.
Μόλις συμβεί η αλλαγή, θα αποκρούσετε οτιδήποτε υπάρχει στο περιβάλλον σας που δεν είναι συμβατό με αυτήν τη νέα συχνότητα.
Θα αρχίσετε επίσης να προσελκύετε άλλα γεγονότα, εμπειρίες και άτομα που είναι συμβατά με τη νέα σας συχνότητα.
Κρατήστε τη νέα δόνηση όσο το δυνατόν περισσότερο, σύντομα ολόκληρη η πραγματικότητά σας θα αλλάξει γύρω σας.

Υπάρχουν κυρίως δύο τρόποι για να αλλάξετε την ενεργειακή σας συχνότητα.
Και δεν είναι δύσκολοι, αλλά μπορεί να χρειαστούν λίγη εξάσκηση.

Άλλαξε τον εαυτό σου.
Τις σκέψεις, τις αντιλήψεις και τη στάση σας, θυμηθείτε ότι όλα ξεκινούν από το μυαλό.
Αλλάξτε το περιβάλλον σας και στη συνέχεια προσαρμοστείτε σε αυτό.

Τρόποι αύξησης ενεργειακής συχνότητας

Ακολουθεί μια αξιοπρεπής εκτενής λίστα ενεργειών, που μπορείτε να αρχίσετε να κάνετε για να αυξήσετε τη συχνότητα της ενέργειας σας.

Μερικά από τα πιο προφανή αναφέρονται πρώτα και φυσικά, μπορείτε να προσθέσετε τα δικά σας στη λίστα.

Ότι λειτουργεί για εσάς, είναι καλό.
Ο στόχος εδώ είναι να κάνετε πράγματα που αυξάνουν την ευτυχία και εξαλείφουν όσο το δυνατόν περισσότερο τον ανθρώπινο πόνο, επομένως κάντε ότι σας κάνει ευτυχισμένο και εκπέμπει αυτή την αγάπη και την ευτυχία πίσω στον κόσμο.

Αναπνεύστε και εξασκηθείτε στον διαλογισμό.
Διαβάστε θετικά αποσπάσματα ή επιβεβαιώσεις, σε τακτική βάση, σκεφτείτε το ως τροφή για τον εγκέφαλο.
Προσευχηθείτε, κάντε κάτι που διατηρεί ενεργά την πνευματική σας υγεία.
Μετρήστε τις ευλογίες σας και να είστε ευγνώμονες καθημερινά.
Βγείτε έξω και μείνετε στη φύση.
Άσκηση.

Επιβραδύνετε, εστιάστε στην παρούσα στιγμή της ζωής σας και απολαύστε ότι συμβαίνει σε αυτήν, ακόμα και όταν είναι αρνητικό, συχνά υπάρχει μια μαθησιακή εμπειρία ή ανάπτυξη που μπορείτε να πάρετε από αυτήν.
Δοκιμάστε την Γιόγκα.
Τραγουδήστε δυνατά. Το τραγούδι έχει αποδειχθεί ότι ανεβάζει φυσικά τα επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλο.
Χορός.
Ακούστε μουσική.  Ειδικά 528 HZ.  Αυτή είναι συγκεκριμένα μια συχνότητα θεραπείας.
Παίξτε ένα όργανο ή μάθετε πώς να το κάνετε.
Επενδύστε χρόνο στην εθελοντική εργασία.
Βοηθήστε οποιονδήποτε: αγνώστους, ηλικιωμένους, ανάπηρους, άστεγους.
Βοηθήστε την οικογένειά σας.
Κάντε πράγματα που σας κάνουν να γελάτε.
Περάστε χρόνο με  παιδιά.

Κάντε αλλαγές στη ζωή σας. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την εξάλειψη ορισμένων ανθρώπων, συνηθειών ή τοποθεσιών που είναι αρνητικά.
Δοκιμάστε κάτι που δεν έχετε δοκιμάσει ποτέ πριν ή έχετε φοβηθεί πολύ  να δοκιμάσετε.
Μια δραστηριότητα, ένα χόμπι, μια συνάντηση νέων ανθρώπων. Όλα μετράνε.
Κάντε ένα γρήγορο περπάτημα, ή τρέξιμο.
Να είστε φιλικοί με όλους όσους έρχεστε σε επαφή.
Κάντε έναν νέο φίλο. Αυτό δεν χρειάζεται να είναι δύσκολο. Τα παιδιά μας δείχνουν καθημερινά πόσο εύκολο είναι να λέμε απλώς «γεια, θέλω να γίνουμε φίλοι». Ποιος είπε ότι οι ενήλικες δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο;

Κοιτάξτε στον καθρέφτη και πείτε στον εαυτό σας «σ’ αγαπώ».
Μην δίνετε σημασία στα αρνητικά σχόλια. Απλώς αναγνωρίστε, πείτε ευχαριστώ και συνεχίστε τη μέρα σας.
Φροντίστε καλά το σώμα σας. Αυτό περιλαμβάνει τη διατροφή, τα συμπληρώματα και την αφαίρεση επιβλαβών συνηθειών (ή τουλάχιστον, τη μείωση του καλύτερου δυνατού).
Ανοίξτε τις πόρτες για τους ανθρώπους όταν βρίσκεστε έξω.
Περάστε χρόνο με ένα ζώο. Τα ζώα είναι εξαιρετικά θεραπευτικά.
Κάντε μια δωρεά για καλό σκοπό.
Κάντε μια λίστα στόχων. Ξεκινήστε το. Και τελειώστε το.

Φιλήστε και πείτε σ’ αγαπώ στη σύζυγο και στα παιδιά σας, κάθε φορά που φεύγετε ή γυρνάτε σπίτι.
Μαζέψτε τα σκουπίδια ή τα σκουπίδια που βλέπετε να βρίσκονται τριγύρω και πετάξτε τα.
Εάν είστε αρκετά ευλογημένοι ώστε να έχετε ακόμα τους γονείς σας, πείτε τους ότι τους αγαπάτε συχνά.
Ξεκινήστε έναν κήπο.
Πηγαίνετε σε ένα μέρος που δεν έχετε ξαναπάει, κάντε κάτι «εκτός χαρακτήρα».
Θα είναι άβολο στην αρχή, αλλά δώστε μια ευκαιρία στην αλλαγή.
Όμορφα πράγματα μπορούν να συμβούν όταν το κάνεις.
Παρακολουθήστε την ανατολή του ηλίου.
Παρακολουθήστε το ηλιοβασίλεμα.
Κοιτάξτε τα αστέρια.

Σταματήστε όλες τις κουβέντες για τα σκουπίδια, τη διττή όψη και το δράμα.
Εάν βρίσκεστε κοντά σε κάποιον που συμμετέχει σε αυτό, αποστασιοποιηθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο.
Μην μιλάς άσχημα για τους άλλους.
Όταν βρίσκεστε σε ένα κατάστημα, προσφερθείτε να αγοράσετε ένα αντικείμενο για το άτομο που βρίσκεται πίσω ή μπροστά σας στη σειρά.

Πληρώστε  ξανά, μπορείτε να το εφαρμόσετε σχεδόν σε οτιδήποτε.
Πληρώστε τα διόδια κάποιου, δώστε σε έναν άστεγο ένα δολάριο ή τα χύμα που έχετε στην τσέπη σας.

Σταματήστε να κατηγορείτε τους άλλους για οτιδήποτε.
Είναι πολύ εύκολο να κατηγορείς τους άλλους για τη συναισθηματική σου κατάσταση, ενώ στην πραγματικότητα, τα συναισθήματά σου είναι δικά σου και δική σου ευθύνη.
Αν κάτι δεν πάει καλά, αλλάξτε το.
Ακούστε τη φύση. Αυτό θα μπορούσε εύκολα να είναι, ακούγοντας πουλιά να τραγουδούν, ένα ρυάκι ή μια δυνατή καταιγίδα.
Περπατάτε ξυπόλητοι όσο πιο συχνά γίνεται.

Σχεδιάστε. Χρώματα. Σκίτσα.
Δημιουργήστε κάτι. Χρειάζεστε ιδέες; Ρίξτε μια ματιά στο Pinterest.
Πάρτε ένα μάθημα για κάτι που πάντα σας ενδιέφερε, αλλά συνέχεια το αναβάλλετε.
Φροντίστε το δέρμα σας.
Μοιραστείτε με άλλους, όσο πιο συχνά και εφικτό γίνεται.
Κάντε ένα μπάνιο με θαλασσινό αλάτι.
Πιείτε ένα αγαπημένο ρόφημα (μη αλκοολούχο).
Φάτε ένα αγαπημένο σνακ.
Φορέστε το αγαπημένο σας ρούχο ή παπούτσια όσο πιο συχνά γίνεται.
Ντυθείτε καλά μια στο τόσο. Ακόμα κι αν δεν υπάρχει κάποια ειδική περίσταση.
Μην κρίνετε τους άλλους.

Ενθάρρυνε κάποιον.
Κράτα το χέρι σε αυτούς που αγαπάς.
Απολαύστε άφθονο ύπνο υψηλής ποιότητας.
Διακοσμήστε ξανά το σπίτι σας.
Διορθώστε κάτι που έχει χαλάσει.
Δοκιμάστε να φτιάξετε μια νέα συνταγή.
Διαβάστε σε κάποιον που δεν μπορεί.
Δείτε αστείες ταινίες.
Μάθετε «πόζες δύναμης»
Αν είστε θυμωμένοι ή λυπημένοι, μετρήστε. Μετρήστε τις αναπνοές σας, τα βήματά σας, μετρήστε οτιδήποτε αρκετά, μέχρι να καταλαγιάσει το συναίσθημα.

Τρώτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά.
Φάτε ένα πεπόνι ή καρπούζι και θυμηθείτε πόσο υπέροχα ήταν τα παιδικά σας χρόνια.
Και αν δεν ήταν, φανταστείτε ότι ήταν.

Να γελάτε όσο πιο συχνά γίνεται, ακόμα και με τον εαυτό σας.
Τα πράγματα δεν είναι τόσο σοβαρά.
Ξάπλωσε στο γρασίδι.
Παίξτε στη βροχή.
Πήγαινε να συναντήσεις τους γείτονές σου.
Κάλεσε έναν παλιό φίλο.

Ούρλιαξε στην κορυφή ενός λόφου ή στο βουνό.
Κάντε κομπλιμέντα τουλάχιστον σ’ ένα άτομο την ημέρα.
Χαλαρώστε στο σπίτι.
Μείνε ξύπνιος μέχρι αργά.
Κάντε τζόκινγκ ή κάντε τζάμπινγκ ή push-up στη θέση τους για 2-3 λεπτά την ημέρα.
Τεντώστε τους μυς σας.
Να χαμογελάτε συχνά.
Βουρτσίστε τα μαλλιά σας ή τα μαλλιά του κατοικίδιου ζώου σας.
Καθαρίστε κάτι που αναβάλλετε να καθαρίσετε.
Δωρίστε τα παλιά σας «πράγματα» σε κάποιον που τα χρειάζεται περισσότερο.
Τρίψτε τα φρύδια σας. Τώρα αμέσως. Για 1 λεπτό.

Πήγαινε να κολυμπήσεις αν μπορείς.
Σταματήστε να παρακολουθείτε τις τοπικές ειδήσεις.
Πήγαινε τα παιδιά σου στην παιδική χαρά.
Απομνημονεύστε το αγαπημένο σας απόφθεγμα ή προσευχή και πείτε το καθημερινά.
Σταματήστε όλα όσα κάνετε καθημερινά για 5 λεπτά και απλώς ακούστε όλους τους ήχους που είναι γύρω σας.

Αγκάλιασε κάποιον.
Κάντε κάποιο μασάζ ή ποδόλουτρο
Προσφερθείτε να βοηθήσετε όσο πιο συχνά γίνεται.
Χτυπήστε τα χείλη σας και κάντε αστείους ήχους.
Κάντε αστείες γκριμάτσες.

Χρησιμοποιήστε συχνά τα «παρακαλώ» και «ευχαριστώ».
Προσπαθήστε να σκέφτεστε λιγότερο τον εαυτό σας και περισσότερο τους άλλους.
Εκτιμήστε τη ζωή σας!

 

 

Νεκταρία Σπυροπούλου
Reiki Master Teacher/ Spiritual Teacher
Ολιστική – Ενεργειακή  Θεραπευτική
Κιν: 6987196691
Email: info@harmonyspiritualhealing.gr

Τροφή με υψηλούς κραδασμούς: Υψηλότεροι κραδασμοί μέσω ισχυρών τροφών και συνηθειών στον τρόπο ζωής

Ο κόσμος μας λειτουργεί με τη βοήθεια της ενέργειας. Η ενέργεια δεν είναι τίποτα, αλλά μια συχνότητα δόνησης. Όλα τα ζωντανά πλάσματα το εκπέμπουν, και

Διαβάστε περισσότερα »

Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδας μας συμφωνείτε με την χρήση των cookies.
Μάθετε περισσότερα